Playstation 3 - Συχνές ερωτήσεις

- Γιατί όταν συνδέω το ps3 με μια παλιά τηλεόραση με απλό καλώδιο(scart) δεν έχω εικόνα;
Το playstation 3 ανιχνεύει από μόνο του το HDMI και κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις στην εικόνα. Επειδή όμως δεν συμβαίνει το ίδιο με το απλό καλώδιο(scart) με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε τίποτα κάνουμε το εξής: Κλείνουμε το ps3 και το ανοίγουμε κρατώντας πατημένο το power button μέχρι να ακούσουμε 2 beep. Έτσι επανέρχεται η εικόνα και ο ήχος.

- Τι είναι το firmware? Γίνεται μόνο μέσω internet;
Είναι το λογισμικό της κονσόλας το οποίο προσθέτει νέα χαρακτηριστικά στο μηχάνημα ή διορθώνει τυχόν προβλήματα από προηγούμενες εκδόσεις. Η αναβάθμιση μπορεί να γίνει από το internet ή από παιχνίδι που το συμπεριλαμβάνει.

- Μπορώ να αλλάξω σκληρό δίσκο στο playstation 3 η αυτό επηρεάζει την εγγύηση μου;
Αλλαγή σκληρού δίσκου μπορεί να γίνει άφοβα, η εγγύηση της κονσόλας δεν επηρεάζεται από αυτό. Απλά βγάζουμε τον παλιό και τοποθετούμε τον καινούριο, κάνουμε format (μας το ζητάει το μηχάνημα) και είμαστε έτοιμοι.

- Το PS3 το δείχνει το παρακάτω μήνυμα "The hard disk's file system is corrupted and will be restored". Πατάω το Χ και ξεκινάει το restore. Όταν τελειώσει κάνει restart το play station και ακολουθεί πάλι το ίδιο μήνυμα. Όσες φορές και να το δοκίμασα δεν άλλαξε κάτι. Τι να κάνω για αυτό;
Αυτό προκαλείται συνήθως όταν κλείσεις τον διακόπτη την ώρα που κάνει save το μηχάνημα. Δοκίμασε να μπεις σε recovery mode (κρατάμε πατημένο το power button μέχρι να ακούσουμε 2 beep συνεχόμενα) και επιλέγουμε rebuild data base. Αν και αυτό δεν λύσει το πρόβλημα, τότε καλύτερα να επισκεφτείς κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό.

Τεχνικός τομέας και service

Aναλαμβάνουμε το service και την τεχνική υποστήριξη σε καταστήματα σε τιμές χονδρικής.

Επικοινωνία

Τηλ: 6981724250 (what's up)
Περιοχή: Αθήνα - Ζωγράφου
Ωράριο επικοινωνίας: 11:00 - 21:00
Δεχόμαστε αντικαταβολές από όλη την Ελλάδα